آموزش ویدئوی

آموزش نصب پمپ هوای آکواریوم

نصب پمپ هوای آکواریوم

آموزش نصب پمپ هوای آکواریوم 

 

در این ویدئو به شما آموزش می دهیم که چگونه یک پمپ هوای آکواریوم را نصب کنید . در این ویدئو به شما می گوییم برای نصب پمپ هوای آکواریوم به چه قطعاتی نیاز دارید و چه نکاتی را باید در زمان نصب رعایت نمایید . برای مشاهده ویدئو بر روی آیکون وسط صفحه کلیک کنید . 

 

قطعات مختلف برای نصب پمپ هوای آکواریوم

 

لوازم مورد نیاز در هنگام نصب پمپ هوای آکواریوم :
۱- پمپ هوا 
۲- شلنگ 
۳- ترمینال یا شیر چندراهی 
۴- سوپاپ یک طرفه 
۵- سنگ هوا 

پمپ هوا : وظیفه این قطعه تولید هوا به صورت منظم برای رساندن اکسیژن به داخل تانک می باشد . پمپ هوا در انواع گوناگون بی صدا ، با صدا ، پیستونی ، شارژی و غیره موجود می باشند ، این قطعه با توان مصرفی متفاوتی در بازار موجود می باشد که شما با توجه به سایز آکواریوم خود می توانید انواع مختلفی را انتخاب نمایید . برای گرفتن مشاوره و خرید پمپ هوای آکواریوم می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۳۸۵۵۶۸ تماس حاصل فرمایید.

شلنگ هوا : وظیفه این قطعه انتقال هوا بین اجزای هوا ساز آکواریوم شما می باشد . 

ترمینال یا شیر چند راهی : این قطعه با تقسیم بندی مختلف هوای آکواریوم می تواند هوادهی را از نقاط مختلف در آکواریوم شما انجام دهد . از دیگر وظایف این قطعه تنظیم میزان هوادهی هر خروجی می باشد. 

سوپاپ یک طرفه : این قطعه یک عصو حیاتی برای سیستم هواسازی شما می باشد. در زمان قطع برق آب از داخل آکواروم به دلیل وجود فشار سرباره ای آب به سمت داخل پمپ بر می گردد . این قطعه آب را در این نقطعه نگه می دارد و از سوختن پمپ هوای شما جلوگیری می کند . 

سنگ هوا : این بخش ، آخرین بخش سیستم هوادهی شما می باشد. سنگ هوا انواع مختلفی دارد اعم از رینگی ، خطی ، توپی و انواع اقسام مدل های مختلف . این سنگ ها بخش حباب سازی را بر عهده دارند . 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.